Всі подарунки, пропоновані на нашому сайті,виготовляються «на замовлення» відповідно до індивідуальних конструктивних особливостей та розмірів, зазначених Покупцем при замовленні подарунка на сайті.

У зв'язку з цим є певні особливості і обмеження при поверненні товарів даного типу.

Згідно ст. №172 Закону України "Про захист прав споживачів" фото папір. належної якості, виконаний під розміри, визначені Покупцем, відноситься до категорії «товарів належної якості, що НЕ підлягають обміну (повернення)».

Повернення можливе, якщо товар, отриманий Покупцем, являє собою виріб неналежної якості.
До виробу неналежної якості ми відносимо товар якщо:

  • Розміри вироба, затверджені Покупцем, відрізняються від заявлених на більш ніж 1.5 см .;
  • Зображення на готовому виробі не збігається з самого початку затвердженим;
  • Механічні пошкодження полотна або підрамника:
    • - стики підрамника виконані не щільно, з щілинами більше 1 мм або мають відчутний люфт при помірному натисканні;
    • - підрамник має тріщини, вибоїни або інші ураження деревини;
    • - на полотні присутні відколи, подряпини, плями;
    • - полотно натягнуте неякісно з очевидним провисанням
  • Друк зображення виконано зі смугами або іншими артефактами, які відсутні в зображенні (брак при друку);
  • Присутні явні артефакти друку через низьку якість вихідного зображення (мильность, компресійні точки і т.д.);
  • Кубик з листівки не вистрибнув, а так і залишилися лежати в ній;
  • Кріплення на фотокубік, не тримає кубки між собою;
  • Комплектація або матеріали не відповідають заявленим.

У всіх перерахованих вище випадках ми зобов'язуємося повернути гроші за товар або обміняти на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання Покупцем товару.


Ми не гарантуємо повернення грошей або обмін, якщо:

  • Ми можемо побачити механічні пошкодження виробу, які з'явилися вже після отримання товару
  • Фотографії на фотокубику відірвані
  • Фотографії на кубику спеціально підчепили нігтем або іншими частинами тіла
  • Деталі зображення, які ми не можемо побачити на макеті на сайті, присутні при друку. Ми відносимо такі відмінності до категорії незначних деталей, які не впливають на загальний вигляд кінцевого зображення;
  • На фото присутні небажані елементи, які спочатку були в макеті клієнтського зображення (свій дизайн);
  • Якщо наш менеджер заздалегідь попередив Клієнта про те, що зображення втратять початковий вигляд і відправив відеозвіт готового виробу (фотокубик).
Ми не компенсуємо вартість пересилки товару в разі повернення.

В такому випадку з вини транспортної компанії (якщо Клієнт звернувся до співробітника транспортної компанії і оформив ВСІ необхідні форми про цю подію) всі витрати з транспортування та обміну товару ми беремо на себе, за умови, що посилка була отримана вами не пізніше 5 днів з моменту прибуття в відділення (або після передачі кур'єру).

Якщо у виробі присутній візуальний дефект, то даний факт необхідно зафіксувати безпосередньо при отриманні товару (у відділенні транспортної компанії або при отриманні від кур'єра).
В цьому випадку процес повернення / обміну товару набагато спроститься, а також допоможе нам, як можна більш оперативно, виявити причини дефекту та його усунення.

Повернення грошових коштів (передоплати) з вини / ініціативи покупця після запуску виробу у роботу не проводиться! Внесення коригувань в замовлення після запуску в роботу розглядається індивідуально по можливості.

Порядок дій при поверненні / обміну товару:

  1. Зв'язатися з менеджером.
    • Детально викласти причини, за якими отриманий товар підлягає поверненню / обміну. Докласти фото / відео матеріали при наявності.
    • Дочекатися рішення про повернення / обміну та узгодити порядок дій по поверненню / обміну.
    • Слідувати подальшим інструкціям